BISNES ONLINE TERBAIK MALAYSIA SEMESTINYA BISNES SHAKLEE !

 






Assalamualaikum hai....

Salam 20 Ramadhan. Tak terlewat kiranya Linie nak wish selamat berpuasa pada sahabat pembaca semua. 

Actually malam ni Linie nak story betapa bestnya bisnes online yang Linie join sekarang.

Linie kenal dan consume Shaklee almost 11 tahun since 2011. Masa tu Linie pragnent anak kedua.Setiap malam boleh dikatakan tidur terganggu akibat kaki cramp. Bila kawan suggest vitamin Osteo kalsium, tak fikir panjang terus Linie cuba dan Alhamdulillah bila try result dia sangat lah best.

Ok, bila pula Linie terjebak dengan bisness online ni? Semuanya bermula dengan kisah Linie dan Carpal Tunnel Syndrome atau dikenali sebagai Sakit Saraf Tangan. Boleh baca kisah Linie di sini. Serius, bila Allah uji dengan penyakit saraf ni, sangat terkesan.

Ok jom Linie cerita site bisness online pula. Pada  pandangan Linie, bisnes online terbaik di Malaysia  adalah bisnes Shaklee. Pejam celik dah 3 tahun Linie kenal dengan bisnes online ni dan dalam masa 3 tahun ni Linie memang pulun dan all out sungguh-sungguh. 

Kenapa bisnes Shaklee ni bisnes terbaik? Haaaa meh baca lagi apa yang Linie nak cerita ni.

1.  Modal kecil 
Bukan kata bisnes Shaklee ni tak ada modal. Yes, bisnes mana-mana pun tetap ada modal kan. Cuma modal bisnes Shaklee ni sangat tidak membebankan. Ada dalam RM200 pun dah boleh start bisness. Beli stok jual dan buat pusingan modal. So simple!

Lagi satu, yang Linie suka harga tak cekik darah. Macam bisnes lain sesetengahnya memerlukan belian dalam kuantiti yang banyak untuk dapat harga murah. Tapi tidak dengan Shaklee. Contohnya, beli sebotol vitamin C RM92 dan kalau kata beli 50 botol pun tetap jatuh harga yang sama untuk sebotol iaitu RM92.

Beli 1 botol RM92


Beli 50 botol pun tetap dapat harga yang sama iaitu RM92 sebotol.

2. Bisness tak lapuk dek zaman
Shaklee dah bertapak lebih 50 tahun di Malaysia. Permintaan terhadap vitamin sentiasa mendapat tempat di hati consumer. Bisnes Shaklee bukanlah bisness viral dan trending tapi ianya bisnes yang sangat stabil.

3. Shaklee ada Land Mark Study yang mana kajian ini dijalankan selama lebih  20 tahun lamanya.




4. Pendapatan yang sangat lumayan
Setiap vitamn Shaklee ada UV. UV ni lebih kurang macam point. Setiap belian vitamin yang kita buat, shaklee akan convertkan menjadi cash bonus. Bonus ni direct masuk dalam akaun bank kita. Syok kan.. Kta sendiri boleh tentukan berapa bonus yang kta nak.


5. Percutian dan trip ekslusif bertaraf 5 bintang
Trip Shaklee ni bukan kaleng2 trip. Fully sponsored by Shaklee tau. Kita just bawa baju dan kelengkapan sahaja. Semuanya Shaklee sponsored. Duit poket pun dapat lagi tau.

6. Bonus Kereta
Alhamdulillah, Linie berjaya lock Car Bonus Achiever. Setiap bulan tanpa gagal Shaklee yang tolong bayarkan kereta yang Linie pakai sekarang ni.Paling best car bonus ni kita bebas nak guna untuk apa. Tak terikat dengan beli kereta. Nak saving, beli aset atau apa-apa sahaja.


Akhirnya bergelar Car Bonus Achiever Mac 2021



Alhamdulillah, Perodua Aruz hasil dari bisnes Shaklee. Sekarag Shaklee yang tolong bayarkan bayaran bulanan kereta Linie. 

Linie sangat-sangat bersyukur tau, sebab allah lorongkan bersama dengan bisnes hebat ni.

So, sape yang nak jadi sebahagian dari team Linie dialu-alukan. 

Boleh hubungi Linie di 013-9798284 untuk join membership atau klik sahaja link di bawah :






Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Carpal Tunnel Syndrome atau dikenali penyakit saraf

Langkah Hilangkan Jeragat

Multivitamin Shaklee berwajah baru